vänner

hallojsan:) just nu halvligger jag i soffan här uppe i mitt rum och kollar på celebrity masterchef och vänner, asså jag älskar verkligen den serien! den är jättebra, så himla mysig att kolla på ner man sitter här hemma och är trött:)
nu är det slut och snart börjar the big bang theory! jag döör av skratt! hahahahahahaahah! sheldon är så himla chill! hahahahah! knack knack knack penny knack knack knack penny! hahahahah!! älskar honom..
jaha, va ska ni göra i helgen då? jag ska sova över med min älskade kompis <3 ska bli sååå roligt eftersom att hon är så upptagen hela tiden så det ska bli superkul att hon äntligen är ledig så vi kan hitta på nått! :D hoppas verkligen att det blir fint väder så man kan vara ute! sen på söndag så ska jag på min farmors 80 års "kalas". hon är så himla gullig min farmor, älskar henne verkligen..
längtar tills vi ska till sardinien! ska bli såå roligt! jag, mamma och pappa åker dit någon gång i juni och ska va där i en vecka:) har faktiskt aldrig varit i italien så det ska bli så kul! ska äta massa pizza och annat italientskt :P
ska sola axeln av mig!;) ska bli riktigt brun:P
åh va jag läntar till sommarn!
nej men nu måste jag koncentrera mig på the big bang theory!
puss o kram!
en bild från midsommaren 2011, pappa och jag:)
och här är en annan bild från sommaren 2011 med mig och en krabba!:P
också en bild från förra sommaren då vi firade min födelsedeag med min släkt, bilden är på mig och min kusin:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ChicAsh

In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.

RSS 2.0