fixar och donar

hejj!:)
idag har jag haft en supermysig dag med mormor och fått två "nya" tröjor och en ny från cubus! sen fick jag även en superfin silverring av min mormor som hon har haft i femtio år! jag ska ta en bild och lägga upp:)
jag och mormor har varit nere vi badet och suttit där och njutit och sen åkte in till fröluna torg där vi kollade på konfirmations smycken som jag ska önska mig! herreguuud va mycket fina grejer det finns! hur ska jag kunna välja.....:/
just nu så håller jag på med min konfirmations inbjudan! jag tog en bild lite snabbt och redigerade den och sähär blev den!
jag gillar den verkligen, gör ni? <3
nu ska jag fortsätta kolla på morden i midsomer:)
puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ChicAsh

In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.

RSS 2.0