27 juni (ja det är vad ni tror att det är :P)

SPANIEN!!!!! :D :D :D
I LOOOOOOVE U!!!! <3
NI ÄR DET BÄSTA LAGET EVER!!!! :D
RAMOS DU ÄR SJUUKT SNYGG!
JAG ORKAR INTE TRYCKA AV CAPS LOCK!!
okej nu räcker det....
nu får det bli lite allvar XD det kommer aldrig inträffa..
men idag har jag varit med min kusin hela dan.. hon är tio och har energi till tre.. asså jag är slut körd!
så nu har jag ju som sagt kollat på matchen och jag är sååååååå glad!!!! äääälskar spanien!! om dom inte vinner blir jag ledsen...... :(((((
LOVE U SPAIN!!!
VET NI VA JAG HAR GJORT!?!?!?
och där kom caps lock fram igen..
tog en dagens bild!!! wooooooooow :P
so here it comes !
fråga mig inte va det är för grå grej...
tröja - cubus
leggins - h&m
underlinne - h&m


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ChicAsh

In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.

RSS 2.0