dröm.....

hej!
jag är sjuk! fortfarande.... det är så extremt tråkigt att vara sjuk! när man är frisk så vill man vara sjuk och ligga hemma och dega men när man är sjuk så vill man bara vara frisk och komma tillbaka till skolan! vad är grejen med det??? jag tror att man egentligen inte vill vara sjuk när man är frisk, man vill bara inte vara i skolan och att vara sjuk är ända gången man inte är i skolan (om det nu inte är lov...).
idag har jag varit hemma från skolan igen, jag har ätit rester, druckit en och en halv liter vatten + en stor smoothie, kollat på 10 stycken sex and the city avsnitt, chattat med en så sjuuuukt söt kille från holland och legat i soffan och sovit......
om jag då skulle berätta lite om den här kille som är så sjuuuukt söt så är han som sagt från holland, han är 95.a, han surfar och förutom att han är sjukt snygg och har världens six pack så verkar han hur snäll som helst!!!
va tror ni? är han to good to be true??? jag hoppas inte det.... han vill sååå gärna träffa mig och jag vill gärna träffa honom också!! :D asså fattar ni vad najjs det hade varit om vi träffades och sedan så blev vi tillsammans! jag vet att det är värsta klyshigt och alla säger att det aldrig kommer att hända, men tänk om! tänk om man nån gång i livet faktiskt får det man vill ha! exakt det man vill ha..... ååh vad jag kommer att drömma mig bort ikväll...........

nu måste jag gå, mamma roppar: varsegoda nu för tredje gången!!
jag tror att det är nu man ska gå ner.....
puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ChicAsh

In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.

RSS 2.0