vårtrender 2013

jag har kollat lite på olika vårtrender nu under 2013! jag har hittat 10 olika vårtrender efter modeveckan i Stockholm :)
eftersom att jag inte gillar allt så visar jag bara upp det jag tycker är något som jag skulle kunna ha på mig :)
 
1. Transparens. Transparenta kjolar, transparenta klänningar och transparenta blusar. I vår är det genomskinligt som gäller.
 
2. Mönster. Mönstertrenden fortsätter! Liksom i höstens mode tar mönstren för sig på vårsäsongen, och man kan lätt bära mönster från topp till tå. 

3. Byxdressar. Byxdressen håller sitt stadiga tag om modevärlden – så även i det svenska modet. Låt den sitta tajt som hos Stylein eller löst, svepande som hos Tiger of Sweden.
 
 
4. Glipor. Hud sticker ut lite var stans på vårens modescen. Armbågar, knän och solarplexus ska synas. 
 
5. Långklänningen. Svepande klänningar syntes överallt på Stockholms modevecka. Enkla, långa och otroligt vackra.
 
6. Gult. Bland alla monokroma färger finns en lurig och flirtig uppstickare: gult!
 
så, va tycker ni om vårens trender?? :) jag tycker speciellt om transparens trenden! tycker den är rolig och det finns massa spännande man kan göra med den! :D kul!
puss
 
 
alla kläder kommer från www.nastygal.com
all information kommer från www.damernasvarld.se/art/250523/10_vartrender_frn_stockholms_mo/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ChicAsh

In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.

RSS 2.0