vad är det för fel på mig!?

asså jag mår inte bra!! jag vet verkligen inte varför! jag har konstant ont i huvudet, känns som om jag har feber och hostar som en galning! vad håller min kropp på med!? orkar inte mer.....
sen blir det inte bättre av att mina "kompisar" inte vill umgås med mig samtidigt som dom säger/skriver att dom älskar mig.. asså jag fattar verkligen inte vad dom vill!? för om dom älskar mig så borde dom väl inte göra massa grejer utan mig? eller? jag fattar inte hur dom tänker.. vi har pratat om det flera gånger och det hjälper inte (tydligen) och nu säger mamma att eftersom dom är så taskiga och det dom säger bara är bullshit så tycker hon inte att jag ska umgås med dom mer. men det är svårt eftersom vi var bästisar förra terminen! eller det var i alla fall vad jag trodde men jag antar att jag var helt fel ute.. asså det bästa hade varit att dom bara var ärliga! att dom liksom säger att: Astrid, vi gillar inte att vara så mycket med dig så vi kanske kan ta en paus från varandra. asså jag hade uppskattat det så sjukt mycket, för nu när jag lisksom fortfarande tror att vi är kompisar så går jag ju runt och tror att dom vill vara med mig och dom vill att jag ska vara med på deras uuuunderbara filmkvällar. men så är inte fallet, nej nej... era *******.. orkar inte med er, och ni fattar ju inte hur mycket det sårar mig.. jag ligger hemma varje kväll och gråter sönder så jag inte kan andas och får en panikattack för att jag inte får vara med. men så säger ni liksom att ni ska bättra er och ni ska bjuda mig om det nu är så viktigt. och ja det är det, när ni säger att ni älskar mig och ni vill så gärna vara med mig. om ni nu tycker så så visa det för f*n..
nu ska jag väl inte skriva sånt här i min blogg för dom som det handlar om (mina "kompisar") kanske läser min blogg, men just nu bryr jag mig inte. jag bryr mig verkligen inte ett piss. för jag orkar inte med er längre, jag trodde det skulle bli bättre när jag pratade med er, när jag inte pratade med er, när jag bjöd hem er till mig på middag, när jag frågade om jag fick vara med. men nej nej! det blir banne mig inte bättre för det.
så snäääälla sluta, om ni inte vill vara med mig säg det! det är okej! det är ju såklart tråkigt men bättre än att jag ligger hemma och tror att ni vill vara med mig och jag undrar vad som jag gör för fel eftersom jag aldrig blir bjuden.. och om ni vill vara med mig, visa det då! säg att Astrid ska ju såklart också få vara med eftersom hon är min bästis!
så nu har ni fått mitt gnäll för över ett år känns det som, för nu har ni fått höra allt jag tänker på, varför jag gråter varje kväll, varför jag aldrig skriver att jag är med en kompis (förutom nasse för henne älskar jag). så nu har ni det!
nu måste jag åka till dansen! puss!
(till er det gäller som jag skriver om i detta inlägg och jag tror ni vet vilka ni är) nu kommer ni säkert aldrig mer prata med mig men jag bryr mig inte i så fall. om det är så ni vill ha det, ta konsekvenserna.
if you want corn, plant corn


Kommentarer
anonym

Jag tycker det är lite fegt av dig att skriva detta i din blogg. Lita inte alltid på att människor ska komma och ta hand om dig och alltid fråga dig om du vill vara med. Du måste ta ansvar för dig själv och inte låta alla andra ta ansvar för att du ska må bra. Jag vill bara ditt bästa och hoppas verkligen att dina kompisar förstår dig.

Och du, sjukt söt bild på dig på sidan typ:)

2012-05-23 @ 22:50:14
Astrid

Jaha, okej. För det första tog det mig sjukt mycket mod av mig att skriva det här eftersom jag mår så dåligt över det. Så jag vill helst inte bli kallad feg..

Jag säger inte att folk ska komma och ta hand om mig, men det är sjukt svårt att fråga om man får vara med när man inte vet om det.. Men det kanske inte du förstår, jag vet inte. Jag vill inte vara elak mot dig för jag vet inte vem du är, men för mig verkar det inte som om du förstår.. Fattar att det är svårt att förstå när man aldrig har varit med om det själv vilket jag antar att du inte varit, men vad vet jag..

Så en sak, jag är inte feg. Jag vågar säga vad jag tycker och så för det. Så kalla mig helst inte feg. För det andra så kan man inte fråga om man får vara med och ta ansvar när man frågar om man kan hitta på nått men inte får eller så kan man inte fråga eftersom man inte vet om det.

Men tack för att du tycker jag är söt who ever you are:)

2012-05-23 @ 23:20:28
URL: http://chicash.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ChicAsh

In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.

RSS 2.0