ursäkta mig

förlåt att jag har uppdaterat så dåligt!! jag skäms!
igår blev det nästan inget alls för att min kusin va här (plus att jag vaknade 12..) hela dagen och som jag skrev har hon sån energi att det räcker till tre.. och idag har jag varit på konfa fram till tre och sen har min farmor varit här så vi har vikt strumpor och ätit kyckling, pasta och pesto. suuuper gott! :D jag har varit jättetrött idag, konstigt:/ jag har liksom inte gått och lagt mig sent eller så.. konstigt som sagt..
den här veckan kommer bli as schysst, vi börjar sent imon och vi slutar redan på torsdag eftersom det är kristi himmelsfärd sen är vi ju lediga fredag, lördag och söndag men inte bara utan vi har studiedagar måndag tisdag så jag är ledig i sex dagar!! :D ska bli såååå skönt!
imon har vi en privatlektion med en engelsk tränare som heter frank venables (vet inte hur det stavas:P) jag är faktiskt lite nervös..:/ men men, det kommer säkert bli lärorikt och kul:) som jag brukar tänka, man ångrar bara sånt man inte har gjort.
nu får jag väl lägga upp en outfit bild eftersom jag inte vill vara med på bild så som jag ser ut idag..
den här outfiten tycker jag är supercool! älskar den röda färgen på linnet och litorna med nitarna på! love it!:) den här outfien kan man köra med och utan stumpbyxor, själv skulle jag nog köra utan en utekväll på stan men kompisarna!
nu kommer jag inte på något mer att skriva men kommer nog bli minst ett till idag:)
puss och kram!


Kommentarer
Magda

2012-05-13 @ 21:29:42
URL: http://malo
Magda

ignorera failet ovan ^



VI ÄR LEDIGA PÅ TORSDAG, BARA SÅ DU VET!

pusshej!

2012-05-13 @ 21:30:28
URL: http://malow.blogg.se/
Astrid

hahah, i know! <3 puss på dig:)

2012-05-14 @ 08:28:30
URL: http://chicash.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ChicAsh

In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.

RSS 2.0