hippie style

god morgon!
hoppas ni har sovit gott, själv har jag sovit för gott så jag kom knappt ur sängen... jag var ju sjuk i helgen så jag är extra trött nu, snuvig också för den delen...
men men! tycka synd om sig själv vill andra inte läsa så här kommer en outfit.
outfiten passar väldigt bra för en sommarkväll med vännerna, jag älskar runwaydreamz shorts, så ni kommer få se en heel del av dom! jeffrey campbell är en annan favorit, jag har själv ett par svarta foxy som jag använder flitigt. men tillbaka till outfiten, du kan ju matcha alla dom här plaggen till nått annat plagg men jag gillar verkligen den här:)
nu måste jag duscha!
puss och kram
god morgon!
hoppas ni har sovit gott, själv har jag sovit för gott så jag kom knappt ur sängen... jag var ju sjuk i helgen så jag är extra trött nu, snuvig också för den delen...
men men! tycka synd om sig själv vill andra inte läsa, så här kommer en outfit!
outfiten passar väldigt bra för en sommarkväll med vännerna, jag älskar runwaydreamz shorts, så ni kommer få se en heel del av dom! jeffrey campbell är en annan favorit, jag har själv ett par svarta foxy som jag använder flitigt. men tillbaka till outfiten, du kan ju matcha alla dom här plaggen till nått annat plagg men jag gillar verkligen den här:)
nu måste jag duscha!
puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ChicAsh

In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.

RSS 2.0