åtta timmar shopping

hej hej:)
nu är jag hemma igen efter att varit i stan i åtta timmar! snacka om att shoppa!;) nej men jag har hittat massa fina plagg som jag loovar att visa:) jag har hittat både konfirmations klänning och skolavslutnings klänning, jättenöjd:) älskar dom! två helt olika stilar men skitsnygga! båda är från tessie:)
sen har jag köpt tre par shorts, ett par vita från tessie, ett par dip dye shorts från h&m i vitt och blått och sist men inte minst ett par jeans frans shorts från zara! på zara köpte jag även ett par långa jeans som var lite ljusare eftersom att jag bara har mörka jenas hemma nu och det är lite varmt:/ sen köpte jag en tröja som jag ääälskar på zara också som är stickad i en korall färg, supersnygg!
sen har jag köpt tre tshirts på gina tricot, dom är väldigt enkla med tryck på:) men det är alltid väldigt bra att ha några "basic" tshirts i garderoben!
sen på h&m köpte jag förutom shortsen en vrikad top med fransar som är jättesmidig att ha sen på sommaren när man vill slänga på sig något över bikinin! sen köpte jag lite underkläder och strumpor:) roligt värre, men sånt som behövs!
jag köpte även ett super snyggt skärp på tessie:)
hoppas att även ni har haft en bra dag! puss på er <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ChicAsh

In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.

RSS 2.0