kommentera gärna

nu har jag en ny header! :D
jag har väldigt tråkigt här hemma nu.. min pappa sitter här och äcklar sig med en kopp te, usch.. så jag bestämde mig att göra en ny header! vilken gillar ni mest? den jag hade förut eller denna..? vill gärna veta:) jag tar bilderna från google. jag äälskar alla dessa bilder och alla dom förra bilderna:) jag försöker få med bilder som symbolerar sånt som jag skriver om på min blogg, jag tycker nämligen att det är lite konstigt att lägga ut bilder på sig själv som sin header.. jag säger inte att det är fel, ni som jag gör det får gärna fortsätta men jag skulle aldrig göra det för jag ser inte meningen med det..man kan ju lägga ut bilder på sig själv som inlägg och som sin om mig bild. men men! alla är olika och det ska man respektera!
nu om nått annat:) jag märker verkligen att ni läser min blogg när jag väl postar.. jag måste verkligen bli bättre på det för att jag tycker att det är så kul när jag ser att ni läser den!:D
så jag frågar er nu (jag vill gärna att alla som läser bloggen nu svara på min fråga:) ni behöver inte skriva namn eller nått men jag hade uppskattat sjukt mycket om ni svarade!) vilken/vilka typ/typer av inlägg gillar ni mest? så jag vet vad jag ska blogga om mest:) det är inte så att jag tar bort något men jag vill gärna veta vad ni tycker:)
nu ska jag skriva om en helt annan sak.
jag hatar när mina föräldrar lägger sig i.. kan inte jag få sköta min skola så som jag vill!? varför måste ni lägga er i hela tiden!? jag får damp! det är jättegulligt av mamma när hon frågar om jag har några läxor och att hon kan hjälpa mig om jag vill. men när jag säger nej så betyder det att jag inte vill! döv frågetecken? det betyder att ni inte måste fråga om jag kan det? hur jag har tänkt nu? om jag fattar allt? om jag behöver hjälp? om jag förstår allt? SLUTA! jag orkar inte med er! bara sluta okej..?
nu tjatar min mamma på mig att jag ska flytta på mig så om jag vill behålla livet är det väl bara att lyda kommandot.
puss och kram, sov gott och så "ses" vi imon mina underbara läsare <3
jag älskar dig mamma men ibland är du extremt jobbig..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ChicAsh

In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.

RSS 2.0