jäsning sucks..

åh vad det är tråkigt när dom ska jäsa! tar så j*vla lång tid.. ska jäsa sjuttio minuter totalt!!!:( usch va tråkigt! man vet ju liksom inte heller vad man ska göra när det jäser så det är väl tur att jag har en blogg!;) haha, idag blir det många inlägg;) ska försöka göra dom så intressanta som möjligt:)
så nu ska jag skriva en sak som jag vet att några håller med om men vissa tycker tvärtom. jag vet inte om ni har läst en blogg som jag inte tänker säga vad den heter. han som har bloggen verkar jätteschysst och så men ibland är hans inlägg väldigt konstiga..? för mig verkar det som om han tycker att hans läsare är dumma i huvudet och att han lägger ut sjukt konstiga bilder och så skriver han till exempel "om ni måste välja vilken kropp skulle ni välja? den tjocka eller den smala?" och så är det två bilder, en på kissie (smala) och en på blondinbella (tjocka). asså vad är det för fråga!? blondinbella är inte tjock!? och varför vill han veta det!? det är så himla provocerade! sen ber han sina läsare skriva hur mycket dom väger, sen gör han ett inlägg på sin blogg att han söker en shorts modell som låren inte går ihop på!? asså vad är ditt problem!? vad har du emot "tjocka" människor!? asså dom du lägger ut på din blogg är inte ens tjocka! plus att om man är nöjd med sin kropp så behöver väl du inte lägga dig i? det viktigaste är att man är nöjd med sin kropp! sen borde väl ingen behöva lägga sig i! det är det värsta man kan säga! att nån är tjock! vill du se en tjock person så åk till usa och kolla på människor som inte ens kan komma ur sängen för att dom väger för mycket! då kan du börja prata om tjock! så sluta är du snäll! det ända jag tycker är fel är när han vet att han driver en av dom största manliga bloggarna i svergie att han skriver sånt! när man har en blogg där väldigt många läsare läser bloggen så har man ett väääldigt stort ansvar! så tänk lite på vad du skriver och lägger ut på din blogg, du har väldigt dåligt inflytande på dom som läser din blogg..
nu måste jag gå för nu piper det!:D
puss o kram!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ChicAsh

In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.

RSS 2.0