orkar inte..

god morgon:)
nu har jag svenska efter att haft idrott med frisbee, typ det tråkigaste jag gjort i mitt liv..
jag ska ha en filmkväll imon för några av mina klasskamrater och då fick jag inte bjuda alla utan bara tio stycken. och så på det här tjejsnacket så tog ju så klart skolsköterskan upp att jag ska ha filmkväll på fredag och alla är inte bjudna.. jag orkar inte! varför behövde hon göra det!? nu har jättemånga tjejer i min klass blivit as sura på mig och pratar inte med mig.. jag sa också att jag bjöd dom som jag tycker står närmast och då fick andra kompisar damp på mig och liksom, är jag inte din kompis!?
orkar inte med det..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ChicAsh

In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.

RSS 2.0