hoppas hoppas

som ni vet så gillar jag en kille, jag tänker inte ge några som helst ledtrådar och det är ingen idé att ni börjar tänka eller fråga för jag tänker aldrig säga vem.. men jag hoppas att han läser min blogg och jag hoppas någonstans i mitt hjärta att han kanske kanske fattar att det är honom jag skriver om just nu. jag vet verkligen inte hur jag ska säga/visa att jag gillar honom? eller ska jag ens göra det..? jag är ganska säker på att han inte gillar mig på d et sättet jag gillar honom men det känns som det finns något mellan oss. jag kanske hoppas mer på det än vad jag känner..
men till nått annat! för jag antar att ni inte vill höra det dålig i mitt liv! utan här på bloggen ska man baaara posta det som är bra! men så tycker verkligen inte jag.. alla har det på något sätt jobbigt i livet, och det var lite därför jag skaffade den här bloggen så jag kunde skriva av mig på sånt jag kanske inte alltid vågade säga och så.. men om jag nu ska göra det så kan jag ju inte bara visa er det som är bra i mitt liv! vissa dagar kanske jag har det bättre än andra dagar men jag bloggar i vilket fall! jag hoppas att ni få som läser min blogg håller med:)
nu ska jag faktiskt börja göra mig i ordning för sängen! ska bli skönt att komma i säng lite tidigare idag:)
puss o kram från en ärlig tjej som alltid säger det hon tänker och som inte måste tänka efter innan hon säger nått för att hon är rädd för vad dom andra ska säga/tänka <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ChicAsh

In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.

RSS 2.0