har verkligen inget för mig

nu har jag verkligen inget att göra så här kommer en outfit!;)
ääälkskar den här! så romantisk och försiktig men ändå cool med klackarna som förhöjer allt!:D vad tycker ni..? man kan ju såklart mixa alla dom här plaggen med nått helt annat än just det här, till exempel jackan kan du matcha med ett par jeans och en tshirt med tryck och klackar, eller klänningen med svarta nylonstrumpbyxor och en låg sko/hög klack med nitar för lite tuffare stil elr what ever! mixa nått ni älskar med något mindre älskevärt och vipps så är ni trendiga som, äh.. jag vet inte vem men ni fattar! så brukar nämligen jag göra, jag tar nått jag älskar och sen tar jag nått jag hittar läängst in i gaderoben som jag inte har använt på åår. den outfiten blir oftast as cool!:) ni måste ju såklart kolla er i spegeln men det blir som sagt oftast bra:)
ha det underbart mina änglar;) haha nej men ha det gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ChicAsh

In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.

RSS 2.0