garderob städning

halloj halloj! nu har jag lite garderob städning här hemma, gud va mycket kläder man har som man inte använder! helt sjukt.. men det är bra att man kan skänka kläder till folk som behöver:) kan lägga upp en bild på när det är klart!
jag har bestämt mig för att baka bullar! guud så gott! det ändå jobbiga är att det tar så lång tid..:/ men det är det värt <3
nu måste jag fortsätta men först kommer en outfit!
detta är en outfit för kanske en lite svalare sommar kväll:) älskar den turkosa färgen på skorna och väskan tillsammans med det svart/vita. älskar byxorna också! som man kan matcha med en färgglad top också! även men klackar är byxorna super snygga:)
puss o kram!
postar när jag är klar med gaderoben och sen när bullarna är klara! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ChicAsh

In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.

RSS 2.0