bra för att vara svensk!

filmen var grym! i alla fall för att vara en svensk film.. den handlade om hamilton som skulle rädda världen, nej kanske inte.. men nästan! as dålig på att förklara, men se den! den är bra:)
nu ska jag göra mig i ordning för att sen hoppa ner i den goa sängen som ser sååå inbjudande ut:) hunden ligger just nu och tar upp typ hela sängen.. men men, han är lätt att flytta på;)
planerna för imon är att sova, duscha, äta, dansa och fika med snyggingen! ska bli så mysigt! har planerat att fika i evigheter men aldrig blivit av.. men imon då smäller det! <3
nån som vet va det ska bli för väder..? orkar inte med mer moln nu! vill ha sol och blå himmel! moppe vill jag också ha, men det är ju en stund tills jag fyller 15 så..:/ cykel gäller för mig fortfarande! med hjälm! (det sista kanske inte stämmer..)
nu måste jag sova.. men först ska jag läsa min bok! en dag, hört talas om den..? jag vill så gäärna se filmen men tvingar mig själv att läsa ut boken först. det känns som om boken aldrig tar slut!! jag säger inte att den är dålig för den är jättemysig och så men det händer inte så mycket och den är sååå långsam! men men, jag blir nog glad när jag läst ut den:D
puss o kram! sov sött <3
här kommer en "vacker" bild på mig från när jag och mamma var i new york:) längtar tillbaks!! åååh va mysigt vi hade!! på bilden sitter jag och äter frukost med min älskade mamma på ett uunderbart franskt café <3 vill dit..
p.s har ni märkt att jag skriver men men ganska ofta..? kanske borde ta att sluta med det:/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ChicAsh

In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.

RSS 2.0