I sängen, igen!

Hej! Hoppas alla har haft en bra start på dagen! Själv gick jag upp halv nio, cyklade i storm och is regn till kyrkan kvart i tio, va på gudstjänst till 11.15, cyklade sedan hem även då i storm och is regn, kom hem blöt som katten och frusen som björnen och gick direkt och la mig i soffan under filten och kollat på australias next top model i flera timmar, nu ligger jag i mammas säng under mitt täcke och halv sover..
Jag är huuur trött som helst!!! Fattar inte!
Min kusin fyllde tio i fredags så vi ska hålla ett kalas för henne här hemma klockan fem så jag måste vila upp mig...
Nu ska jag fortsätta sova/läsa/vila i sängen:)
Puss o kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ChicAsh

In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.

RSS 2.0