Ganska tomt

God morgon!
Hoppas att alla har sovit gott! Själv har jag sovit jättegott och jag är nu påväg in till stan för att gå på Liseberg! Ska bli så kul! :D vet bara inte hur jag ska våga gå gasten...:P det är verkligen så att när man går den så typ dör man av skräck och när man har kommit ut så bara "en gång till!!" hahah! Konstigt...:P
Jag ska bara gå med några tjejkompisar och så ska vi äta middag där inne sen:) mys pys! <3
Usch! Kom precis på att jag måste på gudstjänst imon!:( hatar det!! Den börjar redan klockan tio:( aja det blir i alla fall min sista gång, så det är ju bra :D
För att reda ut min rubrik så menar jag att det är skit tomt på bussen! När jag klev på va det bara en annan där.. Men nu är det ju såklart fler, men när jag började skriva så va det tomt:P

Idag har jag på mig mina abercrombie jeans, svarta converse, vit skjorta, stickad metallic tröja och min regnjacka från abercrombie:)
Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ChicAsh

In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.

RSS 2.0