dip dye!

hejjj!!
nu har jag kommit hem efter ett otroligt mysigt och lyckat 80 års kalas! grattis världens bästa farmor!! älskar dig!<3
min kusin som bor där vi firade är ju som sagt frisör så hon passade på att dip dye mitt hår! jag köpte igår två färger, en color bug från kevin murphy och en vanlig färgspray från butterick's:) jag tog bara med mig den color bugen till henne idag och jag rekommenderar den iiiiinte! den försvinner jääättelätt och den färgar bara av sig på kläder och på händerna när man tar på den.. sen så är inte hela fylld med färg så en burk som kostar 159:- räcker bara ungefär 2 gånger.. as dåligt.. men den färgsprayen är mycket bättre och mycket billigare! 79:-! sicket fynd!:D
jag har redigerat dess bilder rätt mycket för jag har lite tråkigt så.. ja:P
kofta - vila
klänning - tessie
skärp - tessie
puss o kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ChicAsh

In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.

RSS 2.0