38° är inte helt fel

asså det är heeeeeeelt underbart här i sardinien! jag vill inte hem!!! fast samtidigt vill jag det för jag saknar alla kompisar <3
idag har det varit 38° och sol hela dagen så jag har storknat men jag överlevde! :D
imon åker jag hem och då kommer bomben som jag lovade (eller på fredag för vi landar på kvällen och vi måste hämta hunden och sånt) men jag loooovar att jag ska bomba! frågan är när...
jag har inte tagit så mycket bilder på mig för jag är ju mest i bikini och jag vet inte riktigt om jag är sååå nöjd över min kropp att jag vill visa den för mina 6 läsare..
men nu måste jag gå och äta pizza pasta!!
ciao bellas!! PUSS!!
jag är blek jag vet... men nu ser jag liite brunare ut i alla fall:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ChicAsh

In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.

RSS 2.0