köpa eller inte??

hejjjjj :)
nu är jag hemma igen efter en dag ute på stan med min mormor! vi va och såg på nån bio som hon så gärna ville se, den sög.
vi kollade på den i någon konstig bio salong som hette salong royal, dom ända besökarna (som var kanske 10 st) var över 70 år.... dom kollade på mig med blickar som bara "va gör du här??" och jag undrade det samma..... sen efter det så gick vi och åt lunch på le pain francais! super mysigt!
sen så gick vi till NK för att jag ville gå och kolla på en klocka, ni vet en Marc by Marc Jacobs, jag tycker dom är så jäkla snygga och vill gääärna köpa en. men jag vet verkligen inte om det är värt det, jag har sparat ihop pengar så det är inget problem men dom kostar typ 3000 kr så det är ju liksom ganska mycket pengar....:/ va tycker ni??? ska jag köpa en eller inte????

nu ska jag fortsätta att kolla på mitt sex and the city avsnitt :D sen blir det raclette kväll med mammsen och pappsen :)
puss
va tycker ni??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ChicAsh

In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.

RSS 2.0